Mar 21, Decembrie 2010 / BCR

BCR – programul de lucru cu publicul in perioada Sarbatorilor de Craciun

Bucuresti, 21 decembrie 2010 – Banca Comerciala Romana (BCR) anunta ca unitatile teritoriale retail inclusiv cele care isi desfasoara activitatea in mall-uri si centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul in zilele de 25 si 26 decembrie a.c., respectiv 1 si 2 ianuarie 2011.

BCR le recomanda clientilor sa-si programeze din timp toate operatiunile bancare pe care trebuie sa le efectueze in aceasta perioada in functie de programul bancii.

BCR a luat toate masurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clientii bancii. Totodata, va fi asigurata alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM) si a automatelor de schimb valutar (ASV), astfel incat clientii bancii sa poata avea acces nelimitat la propriile resurse financiare. Detinatorii de carduri BCR vor putea face plati la oricare dintre comerciantii care accepta carduri iar serviciul de Asistenta Carduri va fi disponibil 24 de ore din 24.

Clientii BCR vor avea acces la conturi si vor putea sa efectueze operatiuni bancare in perioada Sarbatorilor - telefonic, prin Alo 24 Banking BCR disponibil 24 de ore din 24 prin apelarea InfoBCR si prin internet - Click 24 Banking BCR - accesibil 24 de ore din 24 prin portalul BCR (www.bcr.ro).

In plus, prin apelarea InfoBCR, clientii vor beneficia de urmatoarele servicii:
- Suport Tehnic in utilizarea Alo si Click 24 Banking BCR, disponibil 24 de ore din 24/7 zile din 7
- Asistenta de urgenta detinatori de carduri, disponibil 24 de ore din 24/7 zile din 7
- Informatii generale despre produsele si serviciile BCR, disponibile zilnic, intre 8:00 si 22:00

Numerele de telefon InfoBCR sunt:
» 0800.801.227 apelabil din reteaua de telefonie fixa Romtelecom
» 021/407.42.00 din orice retea si din strainatate, tarif normal

Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare pe parcursul intregii perioade de Sarbatori. Easy 24 Banking BCR este o zona amenajata in cadrul anumitor unitati BCR, 100% automatizata, dotata cu echipamente ce permit efectuarea de operatiuni bancare.

Serviciul good.bee Tranzactii mobile va fi, ca de obicei, functional 24 de ore din 24, permitand clientilor sa obtina informatii despre cont, sa reincarce orice cartela de mobil in retelele partnere, sa trimita bani in orice cont din Romania sau sa plateasca facturi direct de pe mobil. Apelabil din retelele mobile
partnere la *4146 sau din orice retea la 021.266.77.00 (numere cu tarif normal), Serviciul Suport Clienţi good.bee Tranzactii mobile este disponibil zilnic între 9:00-18:00 pentru informatii si asistenta.

Sursa: BCR